ذکر صراط علی مستقیم صراط مالک یوم الدین اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین
استاددانشمند
ذکرصراط علی مستقیم اللهم ایاک نعبدوایاک نستعین
استاددانشمند
هذاصراط علی مستقیم ایام نعبدوایاک نستعین
ناشناس
هر شب ۱۱۰ مرتبه
سوره حجرات ۱۸آیه دارد
به کوری چشم عمری ها صراط علی علیه السلام میزان و راه راست و درست است
مهدی
دوستان این ذکرصحیح هست.وازبرکت وجود علی علیه السلام اثر دارد.اونایی که میگن علیه هست نه علی،ازحسادت این حرف رو میزنن.همانطور که حروف مقطعه قرآن باحذف زوائد میشه صراط علی حق نمسکه،یعنی راه علی حق است به آن تمسک می جوییم.دراخر یادآور این شعرمیشم که. هرکه باآل علی درافتاد ورافتاد
ذکر صراط علی مستقیم صراط مالک یوم الدین اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین را از سایت پشتوک دریافت کنید.
خبرگزاری شبستان
خبرگزاری شبستان – سرویس قرآن و معارف: " "اهدنا الصراط المستقیم" عبور از خارستان شهوات و گذر از سنگلاخهای عالم طبیعت که جایگاه تلاقی ماده و روح است. نجات پیدا کردن از اغواها و فریبکاریهای شیطان رجیم از یک طرف و رهایی از چنگال تحریکات غرایز حیوانی و خود خواهی های متنوع از طرف دیگر، بدون التجاء و پناهندگی دائمی به الطاف و عنایات ربانی امکان ناپذیر است: این که می گوئیم."
نماز در نگاه اندیشمندان الهی توصیف های قریب به حقیقت را به خود می گیرد و هر اندازه که ما به توصیف حقایق از زبان انسان های وارسته از هوا و نفسانیات نزدیک شویم درک آن حقایق بر ما آسان خواهد بود. آنچه در ادامه می آید اشاراتی به مباحث کتاب "نماز و نمازگزاران" تألیف علامه جعفری دارد.
نماز گزار در تحول معراجی به جایی می رسد که هر لحظه ای از نماز می تواند درون نماز گزار را تجلی گاهی خاص برای فروغ ربانی الهی نماید. این نکته در اشعار عارفانه مرحوم محقق بزرگ حکیم وارسته، فقیه عالیمقام، شیخ محمد حسین اصفهانی چنین آمده است: یمثل القیوم فی قیامه / تمثیله الکبیر فی احرامه / یمثل المحمود فی تحمیده / تمثیله الواحد فی توحیده / یمثل العظیم فی رکوعه / وهو علی ماهو فی خضوعه /
کما یمثل العلی الاعلی / عند سجوده اذا تدلی / یمثل المشهود فی تشهده / مذ بلغ الغایه فی تجرده /
یمثل السلام فی سلامه / و المسک کل المسک فی ختامه.
در کتاب "شرح مصباح الشریعه" عبد الرزاق گیلانی باب 15 روایتی از امام صادق علیه السلام نقل شده است که آن حضرت فرموده است: لا یرکع عبد لله رکوعا علی الحقیقه الا زینها الله بنور بهائه / هیچ بنده رکوع حقیقی بر خدایش نمی کند مگر این که خداوند با نور فروغش او را می آراید/
نماز عبادتی است که فلسفه و هدف خود را در بر دارد
اگر چه می توان گفت: همه عبادات فلسفه و هدف خود را در بر دارد، زیرا همانگونه که در توصیف نماز گفتیم: این عبادت عبارتست از بر قرار ساختن ارتباط ما بین یک موجود بی نهایت کوچک یا یک موجود بی نهایت بزرگ در حال معرفت و انجذاب، این معنی در همه انواع عبادات و با کمیتها و کیفیتهای گوناگون وجود دارد. و در حیات معنی دار انسانی هیچ هدفی بالاتر از این وجود ندارد ولی این ارتباط در نماز همه جانبه تر و گویاتر از اغلب عبادات است، مانند روزه و حج و غیر ذلک.
توضیح این که فلسفه و هدف نماز در خود آن است و بطور مختصر بدین قرار است: آغاز نماز با جمله مقدس الله اکبر صورت می گیرد، با گفتن این جمله نماز گزار از همه تعلقات و روابط مادی با جهان ماده و حتی تخیلات و اندیشه های غیر الهی منقطع می شود و وارد پیشگاه ربوبی می گردد، خدا را در فوق تصورات و بزرگتر از هر توصیف و با عظمت درباره خدا که پس از اشراف آدم نماز گزار بر همه عالم هستی ولو بطور اجمالی دست می دهد، به تنهایی نم تواند هدف از عبادت تلقی شود؟ آری انسان در چنین حالتی است که از خود طبیعی وابسته به عالم طبیعت، از خود برتر می رود و به عالم ملکوت الهی می پیوندد.
از الله اکبر تا عبور از خارستان شهوات
این جمله مقدس "الله اکبر" در اول هر نماز یک مرتبه بطور واجب ادا می شود و در هر نماز چهار رکعتی 24 بار و در نماز دو رکعتی 14 بار و در نماز سه رکعتی 19 بار بطور مستحبی تکرار می شود که در مجموع نمازهای یومیه 105 بار این حالت دریافت فروغ ربانی و اشراف به عالم هستی می تواند نصیب انسان گردد.
دو مضامین آیات سوره حمد هر انسانی را که با توجه و حضور قلب آن را بخوانند، با حکمت وجودی او که بر مبنای دریافت خدا (مبدء) و معاد (قیامت و ابدیت) و حرکت در حیات معقول در جاذبه الهی استوار است، آشنا می سازد، لذا ما در بیان هدف نماز به ترجمه و توضیحی مختصر درباره سوره حمد قناعت می کنیم. ترجمه سوره حمد پس از نام خدا، چنین است: سپاس مر خدا راست که پرورنده عالمیان است، بخشاینده و مهربان مالک روز جزا، (پروردگارا،) ترا عبادت می کنیم و از تو یاری می جوئیم. ما را به راه راست هدایت فرما. راه کسانی که به آنان انعام (احسان و عنایت) فرمودی نه آنان که مورد غضب تو قرار گرفتند و نه گمراهان.
یک: الحمد لله رب العالمین (سپاس مرخداراست که پرورنده عالمیان است.) او است خداوندی که بقاء و استمرار هستی همانند به وجود آمدن مستند به دوام فیض او است.
دو: الرحمن الرحیم (بخشاینده و مهربان) این دو صفت رحمانیت و رحیمیت خداوندی در هر شبانه روز دو مرتبه نهال امید و نشاط و انبساط روحی را در باغ درون آدمی آبیاری می نماید و از تباه شدن در پوچی ها و نومیدیها جلوگیری می کند.
سه: مالک یوم الدین پایان سرنوشت و محاسبه عمری که در دنیا سپری شده است. تعیین سعادت یا شقاوت ابدی. همگی بدست آن خداوند پرورنده عالمیان و رحمان و رحیم است.
چهار: ایاک نعبد و ایاک نستعین. وقتی که نمازگزار به این آیه مبارکه می رسد، در حقیقت نوید شایستگی خطاب و نیایش رویارویی با خدا به او رسیده است که می گوید: پروردگارا، تو را می پرستیم و از تو یاری می جوییم. در این رویارویی دو ارتباط که اساسی ترین ارتباطات چهارگانه (ارتباط انسان با خود، ارتباط انسان با خدا، ارتباط انسان با جهان هستی و ارتباط انسان با همنوعان خود) می باشد. مورد دریافت عمیق نمازگزار می گردد:
اول: ارتباط با خدا (ایاک نعبد)
دوم: ارتباط با انسانها که مجموع آنان در یک وحدت عالی تشکل یافته، توفیق حرکت در مسیر کمال اعلا را از پیشگاه ربوبی مسئلت می نمایند. و بدیهی است که بشر بدون دو ارتباط مزبور، هرگز از زندگی قابل تفسیر و توجیه (حیات معقول) برخوردار نخواهد گشت.
پنج: اهدنا الصراط المستقیم عبور از خارستان شهوات و گذر از سنگلاخهای عالم طبیعت که جایگاه تلاقی ماده و روح است.
نجات پیدا کردن از اغواها و فریبکاریهای شیطان رجیم از یک طرف و رهایی از چنگال تحریکات غرایز حیوانی و خود خواهی های متنوع از طرف دیگر، بدون التجاء و پناهندگی دائمی به الطاف و عنایات ربانی امکان ناپذیر است: این که می گوئیم.
مولانا می گوید: ای همیشه حاجت ما را پناه / بار دیگر ما غلط کردیم راه / دمبدم وابسته دام توئیم / هر یکی گر باز و سیمرغی شویم / صد هزاران دام و دانه است ای خدا / ما چو مرغان حریص و بینوا.
"دام سخت است مگر یار شود لطف خدا" ذوق پردازی نیست
این که می گوییم: "دام سخت است مگر یار شود لطف خدا / ورنه آدم نبرد صرفه ز شیطان رجیم" ذوق پردازی نمی کنیم، بلکه با نظر به تجدد و نوبه نو شدن حالات روانی و جوشش مستمری خود خواهی ها و لذت گرایی ها، حقیقت را می گوییم، و به همین جهت است که خداوند سبحان ما را به خواندن آیه مبارکه اهدنا الصراط المستقیم که جزئی از سوره حمد باضافه سایر آیات این سوره مبارکه در نمازهای واجب و مستحب مکلف فرموده است.
شش: صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین حرکت در صراط مستقیم که مستند به هدایت الهی است. از عمل به دستورات خداوند و رسول او ناشی می گردد. این انسانهای سالک در صراط مستقیم هستند که گروه پیامبران و صدیقین و شهداء و صالحان اولاد آدم بوده و مورد انعام و عنایات خداوندی می باشند فلهدیناهم صراطا مستقیما. و من یطع الله و الرسول فاولئک مع الذین انعم الله علیهم من النبیین و الصدیقین و الشهدا و الصالحین و حسن اولئک رفیقا.
منبع مطلب : shabestan.ir
مدیر محترم سایت shabestan.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.
«اهْدنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ»، دعای استمرار در مسیر ولایت است
به گزارشخبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)از خوزستان، آیتالله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه نهم از تفسیر سوره حمد که در شامگاه گذشته 28 تیرماه برگزار شد، به تفسیر آیه «إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ» پرداخت و گفت: نماد طلب انسان از خداوند متعال به وسیله تکرار این سوره عملی میشود مانند گدایی که به درب منزل ثروتمندی میرود و ابتدا با احترام از صاحبخانه تعریف و تمجید میکند و سپس طلب و حاجات خود را بیان میکند.
وی ادامه داد: مسلمانان نیز در نمازهای روزانه پس از تکبیرهالاحرام به درب خانه خداوند میآیند و با آوردن اوصاف خداوند و تمجید از او سعی میکنند ذات مقدس خداوند را به خود متوجه سازند تا در مکالمات بعدی با خداوند متعال « إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ» گویند یعنی خدایا فقط تو را عبادت میکنیم نه غیر تو را، خداوندا فقط از تو یاری میجوییم نه از غیر تو.
آیتالله شفیعی با اشاره به اینکه برخی از جوانان مسلمان شیعه مطرح میکنند «چون ما شیعه هستیم پس هدایت شدهایم» در پاسخ گفت: این سخن درست نیست.
وی با بیان اینکه اساس دعاخوانی این است که از خداوند متعال درخواست چیزی را که نداریم طلب کنیم، افزود: با توجه به اینکه انسان هر لحظه در معرض لغزش و انحراف است باید بر خود ضروری بداند که آیه «اهْدنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ» را همیشه تکرار کند تا در راه راست بماند و دچار لغزش و انحراف نشود.
آیتالله شفیعی در ادامه گفت: این آیه شریفه دارای دو بعد است یک بعد آن جنبه ایجابی دارد یعنی دعا میکنیم تا ما را به راه راست هدایت کند و دومین بعد آن جنبه استمراری دارد به این معناست که چون انسان همیشه در معرض انحراف و لغزش است باید این آیه خوانده شود تا به استمرار این راه دعا کند.
این عالم دینی با اشاره به روایتی مبنی بر «الصراط المستقیم هو صراط علی بن ابی طالب(ع)» از اهلبیت(ع) که مسئله هدایت به راه راست را روشن میکند، افزود: پس وقتی میگوییم اهدناالصراط المستقیم در واقع میگوییم اهدنا الصراط علیبن ابیطالب(ع) و این دعا بسیار خوب است زیرا دعا میکنیم که همیشه زیر سایه ولایت باشیم.
آیتالله شفیعی در ادامه به تفسیر آیه « صِرَاطَ الَّذینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ» پرداخت و با اشاره به آیه «وَمَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَئِکَ مَعَ الَّذینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ وَحَسُنَ أُولَئِکَ رَفِیقًا؛ و کسانی که از خدا و پیامبر اطاعت کنند در زمره کسانی خواهند بود که خدا ایشان را گرامی داشته [یعنی] با پیامبران و راستان و شهیدان و شایستگانند و آنان چه نیکو همدمانند(69/نساء» افزود: افرادی که خداوند بر آنها توجه کردهاند بر صراطی راه رفتهاند که صراط اهلبیت(ع) است و شخص شخیص آنها حضرت علی بن ابیطالب(ع) است.
وی اظهار کرد: در آیه « غَیْرِ الْمَغْضُوب عَلَیْهِمْ» انسان از خداوند میطلبد که ما را به راه کسانی که بر آنها غضب کردهای هدایت نفرما که در قرآن کریم منظور از این قوم با اشاره به آیه « وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ؛ و خدا بر ایشان خشم نموده و لعتشان کرده و جهنم را برای آنان آماده گردانیده)6/فتح» قوم یهود است.
آیتالله شفیعی با بیان آیه پایانی این سوره مبارکه گفت: « وَلَا الضَّالِّینَ» یعنی از گمراهان نباشیم منظور از گمراهان این است که هر کسی مغضوب خداوند باشد دیگران را نیز گمراه خواهد کرد.
مؤلف کتاب بیان و تبیان در علوم قرآن در پایان نزدیکترین ترجمه این آیه را اینگونه بیان کرد: ما را همیشه در راه راست هدایت کند و ما را در راه راست نگه دار، راه راستی که نعمت دادهای به افرادی که این راه راست را به آنها انعام دادهای نه راه راست گمراهان.
منبع مطلب : khouzestan.iqna.ir
مدیر محترم سایت khouzestan.iqna.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.
جواب کاربران در نظرات پایین سایت
مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
من کیستم
با سلام بنده خدا درست نوشته اند آیه 41 سوره الحجر می باشد که 99 آیه دارد.
آخر خودمون متوجه نشدیم معنیش چیه
معنی ذکر صراط علی المستقیم صراط مالک یوم الدین اللهم ایاک نعبد وایاک نستعین چیست
اگه بیشتر از ۱۱۰ بگیم اشکالی داره
من مراجعه کردم به سوره حجرات همچین ایه نداشت از کجاتون دراوردید
سلام منم از اینستا این ذکر رو شنیدم و ۱۱۰ مرتبه برا ی وسعت رزق و روزی
صراطُ علیُُ یاصراطِ علیِِ؟
آن کسی که سایت مینویسی ،برو در مورد مطلب سایت تحقیق کن،حالا از کتب و علما و دانشمندان ،بعد بیا مطلبت را در سایت بگذار، کپی و دزدی نکن.
خواص و فضیلت ذکر صراط علی مستقیم صراط مالک یوم الدین اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین چیه؟ کسی تا بحال این ذکر را شنیده،در کدام کتاب نوشته شده؟
هر سایتی نگاه کردم همه مثل هم بودند، هر کس پا شده سایت زده ،مطالبش را از سایت دیگری کپی کرده.
به نام خدا پیامبر عزیز ما حضرت محمد ص شبی این بزرگوار را به معراج بردند در معراج حضرت ع را دید ولی به شکل شیر وقتی از معراج برگشت متوجه شد که با امیرالمومنین هم زمان در معراج بودند ونشانه ای داشت که آن نیمی از سیب بود وقتی کنار هم گذاشتند یک سیب کامل درست شد اینها تمام از نشانه های خدا بود که ما قبول کنیم که آن ها بر حق هستند
به نام خدا حضرت علی اعلا و پنج تن آل عبا امام حسن مجتبی سالار شهیدان .دختر پیغمبر به غیر از این فرشته های زمینی چه کسی عزیز خدا بود دنیا رو به خاطر پنج تن خلق کردند.آنها چرا قبول نمی کنند شیطان هم به خاطر حسادت رانده گشت از درگاه خدا به خاطر حسادت از دستورات خدا سر پیچی کردند.پیغمبر از دست این مردم به غار حرا پناه برد به امر خدا.انشاالله خدا همه انسانها رو عاقبت به خیر کند
صحت ذکر صراط علی مستقیم وصراط مالک یوم الدین الهم ایا کنعبد وایا کنهد نستعین
بادرود
صراط مستقیم (پل صراط ) وَأَنِ اعْبُدُونِي ۚ هَٰذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِيمٌ...تفسیر مصحف وایاتش درخودش نهفته شده ..چندین ایه وجوددارد که منظورازصراط مستقیم عبادت خداست ..عبادت نمازنیست .بلکه عمل صالح.وفای به عهد .سپرستی یتیم .حنث الیمین .وخلاصه گفتارکردار وپندار نیک است .
اسم مبارک حضرت علی علیه السلام، از اسماء جلاله خداوند بلند مرتبه است؛پس *صراطُُ علیِِ المستقیم*دقیقاً صراط مسقیم الهی است.ان شاءالله در پیشگاه خداوند منان از شیعیان و رهروان راستین حضرت علی علیه السلام ناممان ثبت و ضبط گردد
من به دنبال معنی کامل این ذکر هستم لطفا معنی دقیق ان را بفرمایید
معنا رو دقت کنید
راه علی مستقیم است
راه علی راه مالک روز جزاست یعنی راه علی راه خداست.
کلمه مالک از ملکیت گرفته شده و حرف ک جزء اصل کلمه است و که حرف خطاب نیست که یه بار خدا باشه یبار امام علی
لطفا با توجه به علوم بلاغی و فرهنگ لغات و علوم دینی ترجمه کنید
خداوند به برادران و خواهرانی که سعی دارند به هر نحو ممکن در راه اسلام و مسلمین گام بردارند. و راه مستقیم را به بندگان نشان دهند. توفیق روز افزون اعطا فرموده و موفقشان دارد.
سلام. ک در کلمه مالک ، ضمیر نیست که به کسی بر گردد.
ممکن است کسانی افراط کنند
اما مالک خودش یک کلمه کامل است.
صراطُ علی ؛ مستقیم: راه علی علیه السلام راه مستقیم است
صراطُ مالک یوم الدین: راهی که راه مالک یوم الدین ، یعنی خدا است. یعنی راه حضرت علی علیه السلام، راه خداوند است.
اون آیه شریف قرآن
ازجانب پروردگار است که می فرماید: ارایه راه و صراط مستفیم بر منِ خداوند است
مثل معلمی که ارایه جواب صحیح مسائل بر عهده اوست.
و ترجمه دیگر: این صراطی که من خدا ارائه می کنم
و برعهده من است ، تنها صراط مستقیم
و حتما راه مستقیم است.
عزیزم میتونید قبل از گفتن هر مرتبه از ذکر یک بسم الله الرحمن الرحیم بگویید اون وقت هم یکتا پرستید هم راه علی سرور عالم رو برای راه خودتون داشته باشید
سلام من از حاج آقایی شنیدم این ذکر برکات زیادی در زندگی داره خیلی نور داره بهترین ذکریه ک در طول عمر شنیده و آثارش رو دیده
بسم الله الرحمن الرحیم
چه نغزو شیرین گفت استاد شهریار
به خدا که در دو عالم اثر از فنا نباشد چو علی گرفته باشد سر چشمه بقا را
نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را
((علی مع الحق و الحق مع علی))
در حدیث شریف کساء آمده دلیل آفرینش آسمان و زمین ودریاهاو.......همه به خاطر وجود اهل بیت علیهم السلام است ولی.هیچ آیه ای در قرآن نیامده مگر اینکه مدح حضرت علی علیه السلام در آن باشد (خطبه غدیرمراجعه شود) پس امیر المومنین (ع)همان حبل الله المتین وهمان صراطه المستقیم است.
ذکرصراط علی مستقیم اللهم ایاک نعبدوایاک نستعین
هذاصراط علی مستقیم ایام نعبدوایاک نستعین
میشه معنی درست بگید کل ایه ۱۸تاست بقیه راازکجابیاریم
بسیار عالی من عاشق این ذکر ها هستم
مطمعن باش آقای دانشمند میگه این ذکر مثل بولدوزر عمل میکنه من خودم سه روزه دارم میگم مشکلاتم داره حل میشه
راستش من همین الان این ذکروپیدا کردم وتصمیم گرفتم وقتی برای اولین بار خوندمش ثوابش رو هدیه کنم به سالار شهیدان مولام حسین (ع)
جانم علی(ع) وامیرالمؤمنین فقط ❤علی وعشقم فقط ❤علی
متن دقیق آیه اینه:
صراطٌ عَلَیَّ مستقیم (صراطون...)
سوره حجر آیه 41 قال هذا صراط علی مستقیم
سلام ذکر درست آینه چون نمیتونم حرکاتش رو بذارم به فارسی تلفظش رو می نویسم صراطو علین(علی ان) مستقیم صراطو مالک یوم الدین اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین
در حدیثی پیامبر فرموده:
《 یا علی انت صراط المستقیم 》
به کوری چشم عمری ها صراط علی علیه السلام میزان و راه راست و درست است
سلام ببخشید الان عَلَیَّ درسته برای ختم این ذکر یا عَلِیٍّ؟؟
علی با تشدید است یعنی : بر من است . خدا خطاب به شیطان میفرماید که هدایت این راه راست بر من است.
بله درسوره حجر آیه ۴۱ خداوند میفرمایند :قالَ هذَا صِراطُ علیَّ مستقیم
دوستان این ذکرصحیح هست.وازبرکت وجود علی علیه السلام اثر دارد.اونایی که میگن علیه هست نه علی،ازحسادت این حرف رو میزنن.همانطور که حروف مقطعه قرآن باحذف زوائد میشه صراط علی حق نمسکه،یعنی راه علی حق است به آن تمسک می جوییم.دراخر یادآور این شعرمیشم که. هرکه باآل علی درافتاد ورافتاد
110مرتبه
صراط علی مستقیم.
صراط مالک یوم الدین
اللهم ایام معبد.وایاک مستغنی.
هر کدام چند بار ذکر شود.
صراط علین مستقیم راروشن کنید
عزیزی که می فرمایی سوره حجرات آیه 41. سوره حجرات 18 آیه بیش ندارد
سلام این کلمه چه نام مولا باشد یا نباشد مقام ان جناب به قدری والا است که هیچ کسی به کنه ان نخواهد رسید اگر خدا وند فقط برای بودن شخصی چون علی فرمود به ادم سجده کنید کافی بود
یعنی ،:راه علی راه راست است همان راه صاحب روز جزا (خداوند) خدایا تنها تو را می پرستیم و تنها از تو یاری می جوییم . این ترجمه این ذکر شریف است که به تعداد حروف ابجد نام مولا امیرالمومنین صلوات الله علیه (۱۱۰) مرتبه خواننده میشود ان شاء الله شیعیان امیرالمومنین صلوات الله علیه با این ذکر حاجت روا شوند
نام علی غلطه..ربطی به علی ندارد مراجعه کنید به اصل آیه
سوره حجرات آیه ۴۱:
نام علی غلطه..ربطی به علی ندارد مراجعه کنید به اصل آیه
سوره حجرات آیه ۴۱:
علی. سه فتحه داره خوانده میشه علیه یعنی من ترجمه غلط نکنید ربطی به علی ابن ابی طالب نداره. منظور خود خداست ..مراجعه بکنید به اصل آیه ..سوره حجرات آیه 41 ..
صراط علی مستقیم صراط مالک یوم الدین اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین
ذکر بسیار خوبی است اهمیت مسئله ولایت و امامت در قبولی عبادات است
هر شب ۱۱۰ مرتبه
با سلام. یعنی "صراط و راه علی (ع) مستقیم است و همان صراط و راه مالک روز جزا(خداوند) است. خدایا تنها توراعبادت می کنیم و تنها از تو یاری می خواهیم." التماس دعا
منم همین ذکری رو که دانشمند فرمودن می خواستم بدونم به ترتیب چه طوری باید بگیم تشکر
صراتو علین مستقیم که آقای دانشمند فرمودن چه معنی داره
صراتو علین مستقیم صراتو مالک یوم الدین
دقیقأ اثر داره