این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    شرایط گارانتی ایران خودرو

    دسته بندی :
    1. پشتوک
    2. مطالب سایت

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    شرایط گارانتی ایران خودرو را از این سایت دریافت کنید.

    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومتر

    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومترگارانتي خودرو از چه زماني شروع مي گردد و شامل چه مواردي مي گردد ؟  شركت ايران خودرو كيفيت و عملكرد مناسب خودروي توليدي را تضمين

    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومتر

    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومتر,مقدار و چگونگی گارانتی ماشین صفر ایران خودرو,گارانتی 206 صفر تیپ 2و5,همه چیز درباره گارانتی ایران خودرو,مواردی که ماشین را از گارانتی خارج می کند,خدمات گارانتی ایران خودرو,گارانتی خودرو شامل چه مواردی می شود,ایا نصب دزگیر خودرو را از گارانتی خارج می کند,

    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومترگارانتي خودرو از چه زماني شروع مي گردد و شامل چه مواردي مي گردد ؟  شركت ايران خودرو كيفيت و عملكرد مناسب خودروي توليدي را تضمين

    خانه انجمن ثبت نام فراموشی رمز عبور ورود آرشیو خواک نقشه سایت ارتباط با ما قالب سایت

    آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

    عنوان پاسخ بازدید توسط

    درباره مراحل ابتدایی طراحی سایت چه میدانید

    1 6683 leylon سایت نمایشگاه ماشین 0 3803 limootorsh

    سانتافه ٢٠١٤ سفارس اروپا

    0 3682 lili

    آِیامیل لنگ و یاتاقان ثابت و متحرک و همچنین پمپ روغن تیبا با پراید فرق داره؟

    0 4213 mehdihanifehlo

    خرید و فروش 206 تا84

    3 7923 naeejali

    تویوتا کمری 2007 GLX سفید چند تکه رنگ - تعویضی ندارد

    3 11883 ahmaddd

    فروش فوری بی ام و 535i

    0 5641 shahabstar

    فروش خودروی برلیانس H330

    0 8618 daram

    علت لرزش پراید تو سرعت بالا چیه؟اگه می دونید راهنمایی کنید

    2 10874 elahe67720

    فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵/پوست پیازی روشن متالیک

    0 7731 milad007 12345678»

    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومتر

    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومتر

    گارانتي خودرو از چه زماني شروع مي گردد و شامل چه مواردي مي گردد ؟

    شركت ايران خودرو كيفيت و عملكرد مناسب خودروي توليدي را تضمين نموده و متعهد مي شود كليه ايرادات ناشي از هرگونه نقص در كيفيت قطعات و فرايند مونتاژ خودرو را طي مدت زمان معين و يا كاركرد مشخص به صورت رايگان بر طرف نمايد.

    زمان شروع گارانتي از تاريخ مندرج بر روي كارت گارانتي و يا آغاز پيمايش تا كيلومتر تعيين شده شروع و خودروي با مشخصات ثبت شده در كارت گارانتي را مورد پوشش قرار مي دهد .

    مدت زمان جهت خودروهاي توليدي 2 سال شمسي و يا حداكثر 40000 كيلومتر مي باشد .

    گارانتی واقعی را با ایران خودرو زیبایی تجربه کنید

    تعریف گارانتی

    شرکت ایران خودرو با ارائه گارانتی ، ضمن جلب اطمینان مشتری به کیفیت خودرو ، رفع کلیه ایرادات ناشی از هر گونه خطا در ساخت و مونتاژ خودرو و قطعات آن را مطابق با شرایط زیر،در بازه زمانی و مسافت مشخص به صورت رایگان در هر یک از نمایندگی های مجاز تحت پوشش خود تضمین می نماید.

    موارد تحت پوشش گارانتی

    دوره گارانتی خودرو در کارت گارانتی خودرو درج گردیده است و خودرو از زمان تحویل به اولین خریدار مطابق با شرایط زیر تحت پوشش گارانتی می باشد.

    توجه: کارت گارانتی خودرو همراه با سایر مدارک در زمان تحویل خودرو به مشتری تحویل شده و در صورت انقضای هر یک از شرایط مندرج در کارت گارنتی (مدت و یا کیلومتر) دوره گارانتی خودرو به پایان می رسد.

    نکته:

    زمان تحویل خودرو به اولین خریدار (مشتری) زمان شروع گارانتی می باشد و تاریخی است که بر روی کارت گارانتی درج شده است. در صورت مغایرت تاریخ مندرج در برگ گارانتی با تاریخ تحویل واقعی خودرو ، مشتری می تواند با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو و یا یکی از دفاتر منطقه ای ایران خودرو اصلاح تاریخ مورد نظر را درخواست نماید.

    توجه:

    هنگام مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو برای دریافت خدمات گارانتی ، همراه داشتن کارت گارانتی ، دفترچه راهنمای محصول و دفترچه گارنتی خودرو الزامیست.

    توجه:

    عدم سرویس دوره ای موجب ابطال گارانتی نمی شود.

    سرویس قبل از تحویل

    نمایندگی های مجاز موظف می باشند قبل از واگذاری و تحویل خودرو به مشتری ، بر اساس استانداردهای تعیین شده توسط کارخانه ، خودرو را پیش از تحویل به مشتری بررسی نموده و آن را در وضعیتی مناسب تحویل نمایند.

    رادیو پخش و CD Playerدوره گارنتی رادیو پخش و CD Player بر اساس کارت ضمانت نامه ارایه شده از سوی سازنده آن بوده و ارایه خدمات در مراکز مجاز شرکت سازنده ارایه می شود.

    موارد خارج از پوشش گارانتی:توجه: موارد خارج از شمول گارنتی عمدتا ناشی از نگهداری نامناسب خودرور توسط مالک یا راننده می باشد ، لذا مراقبت و نگهداری مناسب از خودرو نه تنها از خارج شدن گارانتی خودرو جلوگیری می کند بلکه موجب عمو بیشتر خودرو شما نیز خواهد شد

    ۱- خسارت ناشی از عوامل خارج از کنترل شرکت ایران خودرو

    -خرابی ناشی از تصادفات و استفاده نا مناسب از خودرو

    – استفاده از خودرو در مسابقات رالی ، سرعت و . . .

    – هرگونه تغییرات در خودرو و تقویت آن ( تغییر در مشخصات محصول نظیر تغییرات موتور و . . .) یا حذف قطعات و جایگزین نمودن قطعات دیگر

    – خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی نظیر زلزله ، صاعقه ، طوفان و غیره

    – خرابی ناشی از آتش سوزی (بلایای طبیعی ، عمومی و غیر از نقص فنی) ، اغتشاش و شورش های اجتماعی و سیاسی

    – صدمات ناشی از تردد خودرو در مسیرهای قیر پاشی شده ، نمک ریزی شده و عوامل بیرونی نظیر برخورد سنگ و شن با خودرو

    – فشار آوردن بیش از حد به خودرو و تحمیل بار بیش از ظرفیت مجاز حتی برای کوتاه مدت

    – خسارت ناشی از تعمیرات نامناسبی که توسط تعمیرگاه های غیر مجاز انجام شده باشد

    – آسیب ها و صدمات ناشی از نصب هر گونه قطعات غیر اصلی

    – جبران خسارات بدنه ، رنگ و تزیینات خودرو که ناشی از تصادفات و حوادث بوده و تعمیر شده باشند.

    – نصب هر گونه قطعات زنگ زده که موجب بروز خوردگی و یا زنگ زدگی در سایر قطعات شود.

    – وجود هر گونه گرده رنگ که ناشی از قرار گرفتن خودرو در یک محیط نا مناسب باشد.

    – خرابی قطعات ناشی از هر گونه تعمیرات غلط بر بر روی خودرو نظیر جوشکاری و غیره

    – هر گونه آتش سوزی در خودو به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی به هنگام تعمیرات و یا وقوع آتش سوزی به دلیل سهل انگاری و یا استفاده از قطعات غیر اصلی در تعمیرات انجام شده توسط تعمیرگاه های مجاز

    منبع : car110.ir

    فرصت ۳ ماهه ابطال گارانتی خودروها به ۵ ماه افزایش یافت

    شرط مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو که به عنوان یک شرط در قوانین مشارکت در طرح فروش فوق العاده خودروسازان وجود داشت و عدم مراجعه طی آن سه ماه، به معنای ابطال گارانتی خودرو بود؛ طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، این مدت مراجعه به پنج ماه افزایش یافته است.

    دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۷

    دسته‌بندی: تولید و تجارت

    کد خبر: 99120402831 خبرنگار : 71616

    طبق مصوبه کمیته خودرو:

    طبق مصوبه کمیته خودرو: فرصت ۳ ماهه ابطال گارانتی خودروها به ۵ ماه افزایش یافت

    شرط مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو که به عنوان یک شرط در قوانین مشارکت در طرح فروش فوق العاده خودروسازان وجود داشت و عدم مراجعه طی آن سه ماه، به معنای ابطال گارانتی خودرو بود؛ طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، این مدت مراجعه به پنج ماه افزایش یافته است.

    به گزارش ایسنا، طبق مصوبه کمیته خودرو، در صورت مراجعه مشتریان محصولات ایران خودرو برای سرویس اولیه خودرو حداکثر تا پنج ماه و دست کم پیمایش هزار کیلومتری، امکان بهره‌مندی از شرایط گارانتی محصول فراهم خواهد بود.

    در مصوبه قبلی کمیته خودرو محدودیت زمانی سه ماهه و پیمایش حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر برای الزام انجام سرویس اولیه در نظر گرفته شده بود و تا همین آخرین فروش فوق‌العاده خودروسازان که هفته گذشته اجرا شد و متعلق به سیزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو بود،   در بخشنامه  فروش به‌عنوان یکی از شرایط آمده بود که در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو،   گارانتی خودرو ابطال خواهد شد.

    بر همین اساس طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، در صورت مراجعه مشتریان برای ثبت سرویس اولیه به یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو، در بازه زمانی پنج ماهه و پیمایش حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر شرایط گارانتی خودرو فعال خواهد شد و در غیر اینصورت گارانتی خودرو باطل شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

    با تغییرات در نظر گرفته شده، تمامی خودروهایی که گارانتی آنها به دلیل گذشت محدودیت زمانی یا عدم پیمایش حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر باطل شده بود، می‌توانند با رعایت شرط جدید زمانی، از خدمات گارانتی بهره‌مند شوند.

    بدیهی است از این پس، در صورت عدم مراجعه در بازه زمانی یاد شده و کیلومتر تعیین شده، خودروی مورد نظر فاقد گارانتی بوده و هزینه خدمات بر عهده مالک خودرو خواهد بود.

    انتهای پیام

    خبرنگار فاطمه صنوبری

    دبیر فرزانه حسینی‌پور

    نظرات

    منبع : www.isna.ir

    سرویس اولیه و ادواری ایران خودرو (ایساکو)

    اخبار خدمات پس از فروش ایران خودرو، سرویس محصولات ایران خودرو، نوبت دهی ایساکو، قیمت قطعات ایساکو و نحوه استعلام اصالت ایساکو

    سرویس ادواری ایران خودرو (ایساکو)

    18 تير 1401 - 15:34

    جزئیات طرح عید تا عید

    تیر 1401: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم، طرح عید تا عید را به مدت هفت روز اجرایی کرده است.

    طبق گفته‌های معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو، در این طرح تمامی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو که خودرو آن‌ها دارای گارانتی یا وارانتی باشد، می‌توانند ضمن مراجعه به نمایندگی‌های منتخب برای تعویض دیسک و صفحه، شمع، لنت و تسمه‌تایم و همچنین تخلیه و شارژ سیستم کولر 50 درصد تخفیف در اجرت دریافت کنند. همچنین این مجموعه برای ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی به خودروها در تابستان آماده است.

    طرح عید تا عید شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از تاریخ 20 تا 26 تیرماه در حدود 320  نمایندگی مجاز منتخب برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند به سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir مراجعه کنند تا از لیست نمایندگی‌های منتخب طرح عید تا عید مطلع شوند.

    معاون ایساکو به هموطنان توصیه کرد که طبق اطلاعات دفترچه راهنمای خودرو خود در زمان مقرر برای خدمات سرویس‌های ادواری، خصوصا پیش از سفر، به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو مراجعه کنند. خدمات تمامی نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور بدون نیاز به نوبت‌گیری ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز مراجعه کنند. مراجعه به نمایندگی‌های مجاز به دلیل ارائه خدمات استاندارد و استفاده از قطعات و لوازم مصرفی اصل و باکیفیت دارای ضمانت است و باعث کاهش مخاطرات ناشی از مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز و استفاده از قطعات غیراستاندارد خواهد شد.

    در ادامه، سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران، اعلام کرد که پایگاه‌های ثابت امدادی در مسیرهای مواصلاتی در طول تابستان و ایام عید تا عید به صورت شبانه‌روزی آماده امدادرسانی به مشتریان هستند.

    وی خدمات این شرکت را سرویس در محل، حمل استاندارد خودرو به تعمیرگاه، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس شامل تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، امداد سوییچ و بازکردن در‌ خودرو، امداد سریع و همچنین تعویض شیشه، سوخت‌رسانی، پنچرگیری و تعویض زاپاس، نام برد.

    وی همچنین گفت که استفاده از قطعات اصل و استاندارد ایساکو، ارائه خدمات با کیفیت در نمایندگی‌ها و تضمین خدمات ارائه شده از سوی امدادخودرو ایران، ضامن خدمات‌رسانی مطمئن به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در سراسر کشور است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت شبانه‌روز با شماره سراسری 096440 تماس حاصل کنند. همچنین اپلیکیشن ایساکو با امکانات متنوع برای ثبت درخواست امداد، دریافت خدمات در محل، اخذ نوبت تعمیرگاه، اطلاع از قیمت به روز قطعات و خدمات و رویت سوابق تعمیرگاهی، در دسترس است.

    نحوه استعلام اصالت قطعات خودرو

    فروردین 1401: بابک سلاجقه، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، برای اطمینان از فروش قطعات اصلی ایساکو در بسته‌بندی مخصوص و بررسی برچسب قیمت برخی محصولات، به طور سرزده از فروشگاه‌های مجاز سطح شهر تهران بازدید کرد. وی بیان کرد که ایساکو نمی‌تواند به تنهایی جلوی تقلب را بگیرد، اما راهکارها باعث می‌شوند که مردم خودشان بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص دهند.

    او توصیه کرد که خریداران از فروشگاه‌ها و ‌نمایندگی‌های مجاز ایساکو خرید کنند. افراد برای اطلاع از اصالت کالا، شماره بارکد درج شده روی بسته‌بندی آن را به شماره 300031 پیامک کنند تا از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.

    طبق گفته‌های وی، چنین بازدیدها و نظارت‌هایی ادامه خواهد داشت. اپلیکیشن ایساکو نیز بسیار کاربردی است و خریداران را راهنمایی خواهد کرد.

    ایاب و ذهاب رایگان خودروها در طرح نوروزی

    اسفند 1400: با اعلام شرکت ایران خودرو، طرح خدمات نوروزی ایساکو از تاریخ 25 اسفندماه لغایت 14 فروردین‌ماه 1401 در سراسر کشور آغاز شد. در این طرح، بیش از 320 نمایندگی منتخب ایران خودرو به همراه 2160 گروه امدادی، آماده خدمات‌رسانی به دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.

    طبق اعلام شرکت ایساکو، در طرح خدمات نوروزی ایران خودرو، ایاب و ذهاب خودروهای امدادی (به محل مشتری) رایگان بوده و همچنین تخفیف 5 درصدی برای فروش قطعات خودرو، برای عموم مشتریان درنظر گرفته شده است و حتی کسانی که اشتراک کارت طلایی ایران خودرو ندارند نیز می‌توانند از این تسهیلات، بهره‌مند شوند.

    دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز جهت دریافت فوریت‌های امدادی با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند. همچنین جهت دریافت خدمات در محل نیز می‌توانند از اپلیکیشن ایساکو برای ثبت درخواست‌شان استفاده کنند.

    طرح بازدید نوروزی ایران خودرو

    اسفند 1400: با اعلام شرکت ایساکو، طرح بازدید قبل از نوروزی برای دارندگان محصولات ایران خودرو از روز چهارشنبه 11 اسفندماه آغاز شده است. این طرح به مدت 8 روز ادامه داشته و نهایتا در 19 اسفندماه 1400 نیز به پایان می‌رسد. تسهیلات درنظر گرفته شده برای مالکان خودروها در این طرح ویژه، عبارتند از:

    بازدید رایگان مجموعه چرخ و فرمان (لنت، تایر، ترمز، کلاچ، پلوس و ...)

    بازدید رایگان چراغ‌ها

    بازدید رایگان سطح مایعات و روغن‌

    بازدید رایگان سیستم تهویه و فن رادیاتور

    بازدید رایگان تسمه دینام و کولر

    تعویض رایگان شمع، روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین

    تخفیف 50 درصدی برای تعویض دیسک و صفحه، لنت جلو و تسمه تایم

    گفتنی است طرح بازدید قبل از نوروز، فقط در 270 نمایندگی منتخب ایران خودرو در سراسر کشور، انجام می‌شود.

    خدمات رایگان ایساکو ویژه دهه فجر 1400

    بهمن 1400: شرکت ایساکو به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر 1400، از تاریخ 12 بهمن لغایت 21 بهمن، طرح خدماتی ویژه‌ای را برای مالکان محصولات ایران خودرو که دارای وارانتی هستند (خودروهایی که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده) اجرا می‌کند.

    در این طرح خدماتی، تعویض روغن، فیلتر روغن و هوا و شمع کاملا رایگان بوده و تعویض لنت، تسمه تایم و صفحه کلاچ (شامل دیسک و صفحه) با تخفیف 43% همراه است.

    رکورد جدید فروش ایساکو

    مهر 1400: آقای غلامی (معاون بازاریابی و فروش ایساکو) خبر داده که این شرکت در آخرین روز شهریورماه 1400 موفق شده با فروش 58 میلیارد تومان در یک روز، رکورد فروش روزانه ایساکو را جابجا کند. ایساکو همچنین در شهریورماه 1400 فروش خود را به رقم 603 میلیارد تومان رسانده که به لحاظ فروش ماهانه نیز، بی‌سابقه بوده است.

    منبع : bama.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 11 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید