این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    نگارش درس دهم باغچه اطفال

    دسته بندی :
    1. پشتوک
    2. مطالب سایت

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    نگارش درس دهم باغچه اطفال را از این سایت دریافت کنید.

    جواب درس دهم نگارش چهارم ابتدایی ؛صفحه ۵۹ ، ۶۰ ، ۶۱ و ۶۲

    جواب درس دهم نگارش چهارم ابتدایی ؛صفحه ۵۹ ، ۶۰ ، ۶۱ و ۶۲ جواب سوالات درس 10 نگارش چهارم دبستان نام درس : باغچه ی اطفال | موضوع : جواب فعالیت ها | چهارم

    جواب درس دهم نگارش چهارم ابتدایی ؛صفحه ۵۹ ، ۶۰ ، ۶۱ و ۶۲

    نوشته : HamGamDars تعداد نظرات : 33

    جواب درس دهم نگارش چهارم ابتدایی ؛صفحه ۵۹ ، ۶۰ ، ۶۱ و ۶۲

    جواب سوالات درس 10 نگارش چهارم دبستان

    نام درس : باغچه ی اطفال | موضوع : جواب فعالیت ها | چهارم ابتدایی

    جواب سوالات درس 10 نگارش چهارم دبستان

    انتخاب سریع صفحه : درس دهم

    املا و دانش زبانی صفحه ۵۸ نگارش چهارم

    ۱- با توجه به متن درس، واژه ها را کامل کنید.

    سرگذشت خویش اقامت خشنود

    نمی پذیرد اطفال تصویر استعدادشان

    ۲- با توجه به متن درس، جاهای خالی را با کلمه های مناسب کامل کنید.جبار باغچه بان پس از پایان دوره ی مکتب، نزد پدر …حرفه ی…بنایی و قنادی را یاد گرفت. پدر او در ساختن ….طاق… مسجد و گچ بری استاد بود؛ اما هیچ یک از این کارا..طبع.. پر شور و ذهن جویای اورا …راضی.. نمی کرد. او که در شعله ی ..فروزان.. خدمت به مردم می سوخت، پس از ..برگزیده… شدن برای آموزگاری به فکر دایر کردن کودکستانی در تبریز افتاد.۳- نمودار جمله های زیر را رسم کنید.حکیم اندیشید.   مینا خندید. مهرداد خوابید.

    جواب نگارش چهارم صفحه ۵۸ درس دهم

    املا صفحه ۵۹ نگارش چهارم

    ۱- با توجه به متن درس، کلمه هایی که حروف زیر را دارند، پیدا کنید و بنویسید.

    قـ ق:پاسخ: عشق، قنادی، رونق، شوق، نقاشی، منقل، طاق، اقامت، اتاق، قطعهعـ ـعـ ـع ع:پاسخ: استعداد، شعر، فعالیت، معلمی، عاجز، شعله، اجتماع، فعال، طبع اختراع۲-پنج جلمه از درس را که به نظران جالب است، بنویسید.پاسخ: ۱) من مانند کودکان دیگر در مکتب درس می خواندم.

    ۲) هیچ یک از این کارها طبع پرشور و ذهن جویای مرا راضی نمی کرد.

    ۳) دریافتم که آموزگاری شغلی است که با آن بهتر می توان به اجتماع و مردم خدمت کرد.

    ۴) روزها و شب های بسیاری را در کار ابداع الفبای ویژه‌ی ناشنوایان گذراندم تا به مقصود رسیدم.

    ۵) روزی که این کودکان در تبریز امتحان می دادند، حیاط و بام مدرسه لبریز از مردمی بود که به تماشای آنان آمده بودند.

    جواب درس دهم نگارش چهارم دبستان صفحه ۵۹

    هنر و سرگرمی صفحه 60 نگارش چهارم

    در متن درس، کلمه هایی را پیدا کنید که با نشانه های داخل بادبادک آغاز شوند؛ آنها را در دنباله های بادبادک ها بنویسید

    جواب نگارش چهارم صفحه ۶۰ درس دهم

    درک متن صفحه ۶۱ نگارش چهارم

    در متن درس «باغچه ی اطفال» جملاتی را که با «اما»، «ولی» و «زیرا» به هم وصل شده اند، پیدا کنید و در کادر زیر بنویسید.پاسخ:  – از این راه، خانواده خود را اداره می کرد، اما قنادی رونقی نداشت.

    – اولیای این کودکان هرگز باور نمی کردند که فرزندانشان، خواندن و نوشتن بیاموزند؛ ولی در پایان سال تحصیلی، این کودکان مانند دیگران امتحان دادند و قبول شدند.

    – نزد پدر، حرفه ی بنایی و قنادی را یاد گرفتم؛ ولی هیچ یک از این کارها طبع پرشور و ذهن جویای مرا راضی نمی کرد.

    – روزی که این کودکان در تبریز امتحان می دادند، حیاط و بام مدرسه لبریز از مردمی بود که به تماشای آنان آمده بودند؛ زیرا برای مردم باور نکردنی بود که کودکان کم شنوا هم بتوانند بخوانند.

    – پدرم در ساختن طاق مسجد و گچبری استاد بود؛ اما در همه ی ماه های سال نمی توانست به کار بنایی بپردازد.

    برای مشاهده روی تصویر بالا کلیک کنید

    جواب نگارش صفحه 62 کلاس چهارم

    متن بالا از چند بند تشکیل شده است؟ بنویسید هر بند درباره‌ی چه چیزی بود.

    موضوع کلی متن چیست؟پاسخ: کوچ پرستو هاجواب درس ۱۰ نگارش چهارم دبستان صفحه ۶۲

    جهت مشاهده سوالات و گام به گام کتاب های خود؛ کافیست نام درس یا شماره صفحه آن را به همراه عبارت "همگام درس" در گوگل جست و جو کنید.

    منبع : hamgamdars.com

    حل تمرین نگارش چهارم

    بدانیم

    حل تمرین و پاسخ دروس

    حل نگارش چهارم همه دسته ها

    حل تمرین نگارش چهارم|درس دهم:باغچه ی اطفال

    آگوست 19, 2021 ad101 پاسخ نگارش چهارم, حل تمرین نگارش چهارم, نگارش چهارم

    نگارش چهارم صفحه58

    1-با توجه به متن درس واژه ها را کامل کنید.

    سرگذشت-خویش-اقامت-خشنود-نمی پذیرند-اطفال-تصویر-استاد

    2-با توجه به متن درس،جاهای خالی را با کلمه های مناسب کامل کنید.

    حرفه ی -طاق-طبع-راضی-فراوان-برگزیده

    3-نمودار جمله های زیر را رسم کنید.

    حکیم اندیشید. اندیشید حکیم مینا خندید. خندید مینا مهرداد خوابید. خوابید مهرداد

    [divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

    صفحه59

    1-با توجه به متن درس،کلمه هایی که حروف زیر را دارند،پیدا کنید و بنویسید

    قـ ق

    نقّاشی-عشق-قطعه-منقل-وقت-اتاق-طاق-قفقاز-قنّادی-رونق-شوق-اقامت-ذوق-قریحه-مقصود-قبول-سرمشق

    عـ ـعـ ـع ع

    اعتماد-اختراع-ابداع-طبع-اجتماع-فعّالیت-معلّم-شعله-عاجز-تعطیل-عشق-شعر-قطعه

    2-پنج جمله از متن درس را که به نظرتان جالب است،بنویسید.

    قطعه زغالی از کنار منقل کرسی بیرون آوردم و با آن،شعرم را بر دیوار نوشتم.

    پدرم در ساختن طاق مسجد و گج بری استاد بود.

    من که در شعله فروزان خدمت به مردم و میهن می سوختم.

    دریافتم که کودکان تبریز پیش از رفتن به مدرسه یا در کوچه و بازار سرگردانند یا آتش ذوق و قریحه ی آنها در کنج خانه ها خاموش می شود.

    روزها و شب های بسیاری را در کار ابداع الفبای ویژه ی ناشنوایان گذراندم.

    [divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

    صفحه60

    2-در متن درس،کلمه هایی را پیدا کنید که با نشانه های داخل بادبادک آغاز می شوند؛آنها را در دنباله های بادبادک بنویسید.

    س

    سرد-سال-سختی-ساختن-سرمشق

    ک

    کودک-کنجکاو-کتاب-کاغذ-کوه

    [divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

    صفحه61

    در متن درس جملاتی را که با«امّا»،«ولی» و «زیرا» به هم وصل شده اند؛پیدا کنید و در کادر زیر بنویسید.

    پدرم در ساختن طاق مسجد و گچ بری استاد بود؛امّا در همه ی ماه های سال نمی توانست به کار بنّایی بپردازد.

    آن وقت پدرم به قنّادی می پرداختو از این راه خانواده ی خود را اداره می کرد؛امّا قنّادی رونقی نداشت و زندگی به سختی می گذشت.

    نزد پدر،حرفه ی بنّایی و قنّادی را یاد گرفتم؛ولی هیچ یک از این کارها طبع پرشور و ذهن جویای مرا راضی نمی کرد.

    او راست می گفت؛زیرا آنها نه تنها نمی توانستند به کودکش خواندن و نوشتن بیاموزند بلکه از نگهداری او نیز عاجز بودند.

    اولیای این کودکان هرگز باور نمی کردند که فرزندانشان،خواندن و نوشتن بیاموزند؛ولی در پایان سال تحصیلی،آنها هم مانند دیگران امتحان دادند و قبول شدند.

    روزی که این کودکان در تبریز امتحان می دادند،حیاط و بام مدرسه لبریز از مردمی بود که به تماشای آنان آمده بودند؛زیرا برای مردم باورنکردنی بود که کودکان کم شنوا هم بتوانند بخوانند و بنویسند و حرف بزنند.

    [divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

    صفحه62

    متن بالا از چند بند تشکیل شده است؟ بنویسید هر بند درباره ی چه چیزی بود؟

    سه بند

    بند اول: دشواری های موجود برای پرستوها در آغاز پاییز و کوچ آنها

    بند دوم: نحوه ی کوچ پرستوها

    بند سوم:خطرات موجود در هنگام کوچ پرستوها

    موضوع کلی متن چیست؟ کوچ پرستوها

    ← حل تمرین نگارش چهارم|درس هفتم:مهمان شهر ما

    حل تمرین علوم چهارم|درس هشتم: آسمان در شب →

    You May Also Like

    حل تمرین نگارش ششم|درس پنجم:هفت خان رستم

    آگوست 30, 2021 دیدگاه‌ها بسته هستند

    حل تمرین پیام‌های آسمان نهم/ درس یازدهم: انفاق

    سپتامبر 16, 2021 دیدگاه‌ها بسته هستند

    حل تمرین نگارش ششم|درس پانزدهم:میوه ی هنر

    سپتامبر 1, 2021 دیدگاه‌ها بسته هستند

    منبع : dooy.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 11 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید