این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    چرا باید بیشتر از آنچه حرف میزنیم گوش دهیم کلاس پنجم

    دسته بندی :
    1. پشتوک
    2. مطالب سایت

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    چرا باید بیشتر از آنچه حرف میزنیم گوش دهیم کلاس پنجم را از سایت نکس اسکرین دریافت کنید.

    کدام گزینه درست است؟

    کدام گزینه درست است؟

    🏆🏆 مسابقه استعدادیابی گاما تلنت 🏆🏆

    ثبت نام   ورود

    پربازدیدها: #درآمدزایی#آزمون‌ساز#جبرانی_شهریور

    درس 4: بازرگان و پسران فارسی پنجم دبستان درسنامه آموزشی این مبحث

    کدام گزینه درست است؟

    1 )

    خوب گوش دادن یک مهارت است و به تمرین زیادی نیاز دارد.

    2 )

    بیش تر از آنچه گوش می دهیم باید حرف بزنیم.

    3 )

    شنیدن توجه و دقت بیشتری از گوش دادن نیاز دارد.

    4 )

    بخشی از سواد و دانش خود را از راه شنیدن به دست می آوریم.

    گزارش خطا یک تست دیگه بزن یک آزمون کامل بده

    تحلیل ویدئویی تست

    1400/10/7 محمدباقر نصیری

    ویدیو دوره کامل آموزشی، فارسی پنجم دبستان

    مدرس: سمیرا حسن زاده

    مدت دوره: 14 ساعت (25 فایل)

    فارسی

    1806 تست 126,420 تومان

    علوم تجربی

    1881 تست 131,670 تومان

    ریاضی

    1970 تست 137,900 تومان

    هدیه‌های آسمانی

    556 تست 38,920 تومان

    مطالعات اجتماعی

    1158 تست 81,060 تومان

    قرآن

    114 تست 7,980 تومان

    نمونه سوالات مرتبط

    آزمون آنلاین

    15 تست

    آزمون مجازی آمادگی ورودی مدارس تیزهوشان فارسی پنجم دبستان | نشانه های…

    تیم مدیریت گاما

    آزمون آنلاین

    15 تست

    آزمون تستی درس 17 فارسی پایه پنجم ابتدایی

    تیم مدیریت گاما

    آزمون آنلاین

    15 تست

    آزمون تستی درس 13 فارسی پنجم دبستان | روزی که باران می‌بارید

    تیم مدیریت گاما

    2 صفحه

    آزمون فارسی و املای کلاس پنجم دبستان شهید فلاحی طبس | درس 3 و 4 و 5

    mostafa moradi

    30 صفحه

    کتاب کاربرگ های درس به درس فارسی پنجم ابتدائی | کل کتاب

    شهریار امیرفتحی گرجان

    2 صفحه

    آزمون فارسی پایه پنجم دبستان | فصل های 1 و 2

    محمد رضا اکبری نوقابی

    رایـــــگان

    1 صفحه

    آزمونک فارسی پنجم دبستان | درس اول

    حمید دبیری

    2 صفحه

    نمونه متن درس آزاد فارسی پنجم دبستان

    علی فاضلی ممقانی

    رایـــــگان

    2 صفحه

    سوالات آزمون بنویسیم پنجم دبستان | فروردین ماه

    حسن حکاک

    3 صفحه

    آزمون مداد کاغذی درس 1 و 2 فارسی پنجم دبستان ابن سینا اهواز | آبان 1396 + پاسخ

    علیرضا رئیسی

    رایـــــگان

    3 صفحه

    آزمون فارسی کلاس پنجم دبستان جامی سرعین | درس های 1 تا 16

    شهریار امیرفتحی گرجان

    2 صفحه

    آزمون فارسی خوانداری و نوشتاری پنجم دبستان | درس ششم: سرود ملّی

    ملیحه فتحی

    رایـــــگان

    2 صفحه

    آزمون مداد کاغذی بنویسیم پنجم دبستان | آذر 92

    ناهید چمران

    محتواهای آموزشی مرتبط

    فایل های پاورپوینت، ویدئو، صوتی، متنی و ...

    پاورپوینت آموزش هدیه‌های آسمانی پنجم دبستان | درس 1: دسته گلی از آسمان بهمراه حل فعالیت‌‌ها

    حل فعالیت ها و کار در کلاس های صفحه‌ی 68 تا 70 | تقارن محوری

    تدریس آنلاین صفحه 66 تا 71 مطالعات اجتماعی پنجم | درس 13: حرکت‌های زمین

    موارد بیشتر ارسال فایل

    پرسش و پاسخ های مرتبط

    سوال کنید یا به سوالات دیگران پاسخ دهید ...

    آیا وجود مرکز تقارن برای یک شکل، به معنی وجود محور تقارن برای آن شکل است؟

    آیا یک شکل می تواند بی نهایت محور تقارن داشته باشد؟

    منبع : gama.ir

    چرا باید مهارت گوش دادن را افزایش دهیم؟

    بنظر شما شنونده خوب بودن چه فوایدی برای ما خواهد داشت؟ چرا باید مهارت گوش دادن را افزایش دهیم؟ چرا باید شنونده خوبی باشیم؟

    چرا باید مهارت گوش دادن را افزایش داد؟

    مجید حسین زادهبه‌روزرسانی: 2 سال پیش

    8 دقیقه

    چرا باید مهارت گوش دادن را افزایش دهیم؟ چگونه شنونده‌ای خوب باشم؟ با هر کس طوری برخورد کن که گویی مهمترین فرد در جهان است. بنظر شما شنونده خوب بودن چه فوایدی برای ما خواهد داشت؟  باید شنوده خوبی باشیم زیرا گوش دادن باعث ایجاد حس وفاداری افراد نسبت به ما می‌شود. گوش دادن ایده خلق می‌کند. گوش دادن آگاهی شما را بالا می‌برد. گوش دادن، روابط را می‌سازد. گوش دادن نشانه‌ی احترام به طرف مقابل است. پس باید مهارت گوش دادن را افزایش دهیم.

    زمانی ادگار واتسون (خوب گوش دادن در موفقیت‌هایشان اثری شگرف دارد. توانایی شنیدن ماهرانه یکی از پایه‌های ایجاد ارتباط سازنده با دیگران است. زمانی که لیندن بی. جانسون (Lydon B,Johnson) یک سناتور تازه کار از ایالت تگزاس بود، بر سر در دفتر کارش تابلویی با این مضمون نصب کرده بود با این مضمون: «تا زمانی که صحبت می‌کنید و گوش نمی‌دهید چیزی نمی‌آموزید.»

    وقت خود را بیهوده تلف نکنید، مردم فقط آنچه را دوست دارند می‌شنوند و در این‌باره یکی از بزرگان نیز می‌گوید: «گوش یک رهبر باید با صدای مردم زنگ بخورد.»

    چرا گوش دادن مهم است؟

    اشتباهی که افراد اغلب در ارتباط با دیگران مرتکب می‌شوند، این است که می‌کوشند در هر حال برطرف مقابل تأثیر بگذارند و فردی باهوش، شوخ‌طبع یا سرگرم‌کننده جلوه کنند؛ اما اگر به دنبال ارتباطی خوب با دیگران هستید باید روی آنچه آنان برای عرضه کردن دارند تمرکز کنید و مجذوب و تحت تأثیر باشید، نه جذاب و تأثیرگذار.

    به گفته‌ی رالف والدو امرسون: «به هرکس که برمی‌خورم به نوعی از من برتر است و می‌توانم چیزهای بسیاری از او بیاموزم.»

    به گفته‌ی آندره ژید: «همه چیز گفته شده؛ ولی چون گوش شنوایی نبوده پیوسته باید آن‌ها را از نو گفت.»

    اگر گوش ندهید، یاد نمی گیرید

    گوش دادن، روابط را می‌سازد

    بنابر توصیه‌ی دیل کارنگی (، بیش از آنچه در طول دو سال جالب بودن می‌توانید، دوست خواهید یافت.»

    کارنگی به طور شگفت‌انگیزی در زمینه‌ی دوستیابی و ارتباطات بااستعداد بود. او به این نتیجه رسیده بود افرادی که خودمحور بوده و مدام در مورد خود و علایقشان صحبت می‌کنند به ندرت قادر به برقراری ارتباط درست با دیگران هستند.

    بیشتر بخوانید: 9 راهکار برای افزایش مهارت گوش دادن

    دیوید شوارتز در کتاب معجزه فکر بزرگ می‌گوید: «افراد بزرگ گوش دادن را در انحصار خود درمی‌آورند و افراد کوچک، حرف زدن را.» با تبدیل شدن به یک شنونده‌ای خوب قادر به برقراری ارتباط بهتر با دیگران خواهید بود. به ویژه در سطوح بالاتر و مستحکم‌تر یا حتی عمیق‌تر؛ چراکه با این روش به نیاز طرف مقابل پاسخ داد داید.»

    به گفته‌ی نویسنده‌ای به نام نیل استریت: «هرکس به فردی نیاز دارد که به خوبی به حرف‌هایش گوش دهد.» زمانی که آن شنونده‌ای مهم شما باشید به آن فرد کمک کرده‌اید.

    گوش دادن آگاهی شما را بالا می‌برد

    به گفته‌ی ویلسون میزنر: «یک شنونده‌ی خوب نه تنها همه جا مورد توجه است، بلکه مدتی بعد دانش فراوانی درباره‌ی مسائل گوناگون کسب می‌کند.»

    جالب است بدانید که هنگام گفتگو درباره‌ی دوستان و فامیل و شغلتان و محلی که در آن کار می‌کنید و حتی خودتان، چنانچه خوب گوش فرا دهید چیزهای بسیاری آموخته‌اید و به معلومات‌تان افزوده شده است. اما هیچ‎کس به این مسئله توجه نمی‌کند. برای مثال یکبار داستانی درباره‌ی یک مربی تنیس شنیدم که مشغول آموزش به شاگردش بود. وی پس از مشاهده‌ی ضربه‌های شاگرد به او گفت که دیگر ضربه نزند تا جهت بهبود آن‌ها شیوهای به او بیاموزد. اما هربار که می‌کوشید نکات لازم را به شاگرد یادآور شود، وی حرف استاد را قطع می کرد و نظرات خودش را راجع به شکل مورد نظر بیان می‌کرد. پس از آن که شاگرد چند بار این حرکت را تکرار کرد، استاد به نشانه‌ی تأیید سرش را تکان داد و گفته‌های او را تصدیق کرد. خانمی که شاهد ماجرا بود، پس از پایان درس پرسید: «چرا با ایدههای احمقانه‌ی آن مرد متکبر موافقت کردید؟»

    مربی خندید و پاسخ داد: «از سال‌ها پیش یاد گرفته‌ام آموزش به کسی که فقط در پی دریافت انعکاس صدای خود است، اتلاف وقت است!»

    آموزش گوش دادن است و یادگیری صحبت کردن.

    مراقب باشید به این حسی دچار نشوید که همه چیز را می‌دانید. هرگاه چنین احساسی داشتید، بدانید در خطر هستید، چون کسی که خود را در کاری متخصص و متبحر می‌داند، به هیچ وجه گمان نمی‌کند نیازمند یادگیری است. همه‌ی کسانی که بیشتر می‌دانند بیشتر گوش می‌دهند. مشکل عمده‌ی کسانی که از پست و مرتبه‌ای بالا برخوردارند این است که به ندرت به کسانی که با آنها در ارتباط هستند گوش می‌دهند. هرچه بالاتر بروید، نیازتان به بقیه کمتر می‌شود؛ اما درواقع نیاز شما به تقویت مهارت خوب گوش دادن شما نیز بیشتر می‌شود. هرچه از خط مقدم دورتر باشید نیازتان به اطلاعات دیگران بیشتر است.

    تنها هنگامی که بتوانید مهارت گوش دادن را در خود پرورش دهید قادر خواهید بود از اطلاعاتی که دیگران در اختیارتان می‌گذراند به خوبی بهره ببرید. در طول زندگی و هنگام کسب موفقیتهای فراوان هرگز نیاز به رشد و بقای خود را از یاد نبرید و به یاد بسپارید که گوش ناشنوا نشان دهنده‌ی ذهن بسته است.

    گوش دادن ایده خلق می‌کند

    شهرت شرکت‌های خوب در گوش دادن به افرادشان است. شرکت برینکر اینترنشنال صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای مانند شیلی، رومانو ماکارونی گریل و سایر رستوران‌های زنجیرهای، براساس گزارش نشریه‌ی «رستوران‌ها و مؤسسات» از لحاظ مدیریت، یکی از بهترین شرکت‌های زنجیره‌ای در زمینهی خدمات غذا در ایالت متحده است. تقریباً 80 درصد از مواردی که در فهرست‌های غذایی این رستوران‌ها مشاهده می‌شود، نتیجه‌ی پیشنهادات مدیران واحدها بوده است. هرچه برای شرکت‌ها سودمند و کارآمدتر باشد برای تک تک افراد هم سودمند است.

    منبع : zoomlife.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 12 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید