در حال پالایش مطالب میباشیم تا اطلاع ثانوی مطلب قرار نخواهد گرفت.
    توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    گوینده برای انتقال مطالبش به مخاطبین از چه چیزی استفاده می کند

    1 بازدید

    گوینده برای انتقال مطالبش به مخاطبین از چه چیزی استفاده می کند را از سایت پشتوک دریافت کنید.

    گوینده برای انتقال گفته هایش از چه چیزی استفاده میکند

    گوینده برای انتقال گفته هایش از چه چیزی استفاده میکند

    با سلام  

    و عرض ادب خدمت ببیندگان و شنودگان عزیز 

    امروز یک اذر سال ۱۳۹۷ 

    مهمون خونه شما عزیزان هستیم 



    😌😌😌😌

    خوشالم خودتونید  😓

    منبع مطلب : www.ninisite.com

    مدیر محترم سایت www.ninisite.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    تکلیف آدینه کلاس چهارم

    به نام خداوند جان و خرد

    خداوندا تویی حامی و حاضر         به حال بندگان خویش ناظر

    دخترم سلام ، روز 13 آبان که روز دانش آموز نامگذاری شده برشما مبارک باد.

    نکات مهم درس چهارم

    توضیحات متن درس:

    1. بیاموزیم آن چه را آموختنی است، به دست آوریم آن چه را ماندنی است.

    سرمایه ای با خود داشته باشیم که اگر در دریا هم غرق شدیم و به تخته پاره ای چسبیدیم

    یا در شهری دور افتاده گم شدیم، آن را از دست ندهیم.

    2. علم و دانش سرمایه ای است که هیچ گاه از بین نمی رود.

    نکته های دستوری

     1. جمله: کلمه یا مجموعه ای از کلمه هاست که پیامی را از گوینده به شنونده یا از

    نویسنده به خواننده می رساند، گوینده یا نویسنده برای انتقال گفته هایش از جمله

    استفاده می کند. مانند: دو جمله زیر

    1. من تلاش می کنم .                 2. من تلاش می کنم تا موفق شوم.

    2. جمله ها با توجه به معنی و مفهوم خود، هر کدام لحن و آهنگ مخصوص دارند که

    بهتر است که هر جمله با لحن مخصوص خود خوانده شود. برای مثال:

    جمله های پرسشی با لحن سوال و پرسش و جمله های تعجبی با آهنگ حیرت و

    تعجب خوانده شود. مانند:                درس ارزش علم، درس چندم است؟

    چقدر درس ارزش علم زیباست!      

    احتیاط روباه

    1.داستان را با لحن مناسب بخوانید.

    روزی صیادی برای شکار به صحرا رفته بود. از دور روباه چاق و خوش رنگی را دید و

    دنبال او راه افتاد تا روباه به سوراخ خود رفت و صیاد خانه ی روباه را یاد گرفت.

    آن وقت صیاد در نزدیک خانه ی روباه چاله ای کند و لاشه ی یک مرغابی را که آورده

    بود در آن انداخت و سر چاله را با خس و خاشاک پوشانید و خودش پشت تپه ای به

    کمین نشست و فکر کرد که عاقبت روباه بیرون می آید و بوی گوشت او را به طرف

    چاله می کشاند آن وقت گرفتارش می کنم و پوست نرم و لطیف او را به قیمت خوبی

    خواهم فروخت.

    هنوز ساعتی نگذشته بود که روباه از سوراخ بیرون آمدو دنبال بوی لاشه آمد تا لب چاله،

    بعد ایستاد و با خود فکر کرد:« در این که بوی گوشت می آید حرفی نیست.

    گوشت هم خیلی خوراک خوبی است، این هم به جای خود صحیح است.

    من هم خیلی گرسنه هستم، این هم مطلبی است. شکی هم ندارم که هر چه هست

    زیر خس و خاک است ولی چیزی که هست ممکن است که این جا حیوانی مرده باشد و

    بعد این خارها و علفها را باد روی او ریخته باشد.

    این هم ممکن است که یک شکارچی در این جا تله گذاشته باشد و چون همه مرا یک

    حیوان زیرک و باهوش می دانند، اگر به طمع یک شکم خوراک در تله بیفتم برای من

    ننگ است. پس شرط عقل این است که احتیاط کنم و از خیر چیزی که در آن احتمال

    خطر است بگذرم و به دنبال چیزهایی بروم که بدانم در آن اشتباهی نمی کنم.»

    روباه این فکر را کرد و از خیر آن خوراک گذشت و راه سلامت پیش گرفت و رفت.

    هنوز چند دقیقه نگذشته بود که پلنگ گرسنه ای از کوه پایین آمد و دنبال بوی مرغابی

    به سر گودال سر پوشیده رسید و به طمع گوشت با بی احتیاطی پیش دوید و خود را

    در گودال انداخت و با این که از افتادن دست و پایش درد گرفته بود به خوردن

    مشغول شد. همین که صیاد صدای افتادن جانور را در چاله شنید فکر کرد که روباه در

    تله افتاده و چنان در فکر روباه بود که اصلا احتمال اشتباه را نداد و با عجله و بی احتیاط

    جلو دوید و خود را به چاله رسانید و برای گرفتن روباه جلو رفت.

    اما پلنگ گرسنه و خشمناک با یک حرکت برجست و با چنگال و دندان خود صیاد را

    هلاک کرد.

    اگر صیاد هم مثل روباه دقت و احتیاط کرده بود و احتمال خطر می داد پلنگ

     را با روباه اشتباه نمی گرفت و جان خود را به باد نمی داد.     «مهدی آذر یزدی»

    2. به کمک دوستت از روی داستان با لحن مناسب بخوانید؛ مثلا تو از روی سه بند

    اول و دوستت از روی سه بند آخر بخواند و سپس به نحوه ی خواندن توجه کنید.

    3. به سوالات پاسخ بده.

    الف) صیاد نزدیک خانه ی روباه چه می کرد؟ چرا؟

    ب) وقتی روباه بوی گوشت مرغابی را حس کرد چه فکری به ذهنش رسید؟

    پ) چرا روباه برای خوردن گوشت عجله نکرد؟

    ت) خوراک مرغابی داخل گودال چه شد؟

    ث) چرا صیاد جان خود را از دست داد؟

    فرض کن با یکی از دوستانت گفت و گو می کنی. ادامه گفت و گوها

    را بنویس.

    - سلام، کجا بودی؟

    - سلام در حیاط بودم، داشتم بازی می کردم.

    - مادرت اجازه داده در این هوای سرد بازی کنی؟

    - پس چی؟ مادر تو، اجازه نداده است؟

    - نه، او گفته سرما می خوری.

    راست می گوید. هوا خیلی سرد است. بیا برویم توی خانه و چای بخوریم.

    .................................................................................................................................

    ................................................................................................................................

    ...............................................................................................................................

    ...............................................................................................................................

    ...................................................................................................................................

    بخوان و بنویس من چیستم؟ (معما)

    درون من خالی است، بزرگ و با صدایم

    چوب می خورم همیشه، تا به صدا در آیم.

    بسته من عصا شد،دایره شد باز من

    گاه شوم محافظ، بر سر هر مرد و زن

    درس ریاضی


    1. مجموع رقمهای یک عدد چهار رقمی 19 است. حاصل ضرب یکان هزار و 

    صدگان 15 می شود. رقم یکان 3 تا کمتر از دهگان و رقم یکان هزار بزرگتر از رقم

    صدگان است. این عدد را بنویسید.

    2. اگر سه واحد به یکان میلیون عدد 111125738 اضافه شود، کدام رقم تغییر می کند؟

    3. اندازه ی یک قاشق یک سوم واحد بعد از عدد 3 است آن را روی محور نشان دهید.

    4.سه ساعت بکشید و زمان های داده شده را روی آن نشان دهید.

    55 : 10                     15 : 5                     30: 8  

       

    5. برای عددهای مخلوط مورد نظر شکل بکشید.

    چهارو یک دوم                       شش و سه چهارم             پنج و چهار هفتم

    6. برای هر کدام از مثال ها یک عدد تقریبی مثال بزنید.
                 

     تعداد دانش آموزان یک مدرسه

    تعداد افرادی که در یک روستا زندگی می کنند.

    تعداد افرادی که در یک کشور زندگی می کنند.

    تعداد تماشاگران فوتبال

    روز خوبی داشته باشید. بیرامی

    منبع مطلب : falahzadeh57.blogfa.com

    مدیر محترم سایت falahzadeh57.blogfa.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    ناشناس 7 ماه قبل
    0

    گوینده برای انتقال مطالبش به مخاطبین از استفاده می کند.

    مهدی 2 سال قبل
    0

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید